نسخه کامل بازی "Ghost Of Tsushima" اواخر اردیبهشت به کامپیوتر می‌آید

روح تسوشیما در نهایت به کامپیوتر می‌آید. نسخه کارگردانی بازی این امکان را فراهم می‌کند که از تاریخ 16 مه از طریق استیم و فروشگاه اپیک برای کاربران کامپیوتر قابل دسترس باشد و شامل بهبودهای خاص کامپیوتری می‌شود.

در مورد محتوا، نسخه کارگردانی شامل بازی کامل، گسترش داستانی جزیره ایکی و حالت چندنفره چارچوب روایتی است. پیش‌خرید نسخه کامپیوتری نیز امکان به دست آوردن موارد زیر را فراهم می‌کند: اسب New Game+، لباس مسافر، و دی‌ای Broken Armor از فروشگاه Baku.

شرکت سازنده Sucker Punch با شرکت Nixxes Software برای انتقال این بازی به کامپیوتر همکاری کرده است. بازی برای کامپیوتر بهینه شده است و شامل نرخ فریم باز شده، کنترل‌های موس/کیبورد سفارشی و تنظیمات گرافیکی مختلف است.

بر اساس پست PlayStation Blog، "NVIDIA DLSS 3 و AMD FSR 3 با گزینه‌های بالا‌رفتن و تولید فریم موجود هستند. بالا‌رفتن کیفیت تصویر با استفاده از اسکیلینگ Intel XeSS نیز پشتیبانی می‌شود و اگر سخت‌افزار شما دارای فضای موجودی باشد، می‌توانید از NVIDIA DLAA یا FSR 3 Native AA استفاده کنید تا کیفیت تصویر را بیشتر افزایش دهید."

روح تسوشیما بر روی کامپیوتر نیز پشتیبانی از مانیتورهای فوق‌عریض را دارد، شامل رزولوشن‌های 21:9 و 32:9، و همچنین رزولوشن‌های 48:9 برای تنظیمات مانیتور سه‌گانه.

روح تسوشیما ابتدا در سال 2020 برای PlayStation 4 منتشر شد. این بازی با شخصیت جین ساکای، یک سامورایی که در سال 1274 برای حفاظت از جزیره تسوشیما در برابر حمله‌ی مغول‌ها می‌جنگد، می‌پردازد. این بازی جهان‌باز به بازیکنان امکان می‌دهد که با افراد دشمن را به شکل شایسته (روبرویی در مبارزه) یا از راه‌های پنهان‌تر و ناشایسته‌تر برای نجات جزیره استفاده کنند. 

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات

  • نظر سامورایی در ۱۲ فررودين ۱۴۰۳ :

    خدایا شکرت